Kulturkrock

Spanjorskan är hos Carro, tillsammans med Carro och hennes spanjorska. Ska snart går över dit och göra de sällskap. Hon gick över dit så jag kunde göra mina läxor. Hittills har allt gått ganska bra, hon pratar hyfsat bra engelska, men vi blandar spanska och engelska.
.
Liten kulturkrock imorse vid frukosten bara. Jag åt kellogs special-k med mjölk och grovt bröd med paprika. Hon åt o´boy med chokladflingor i och kakor med chokladbitar i.. Låter det konstigt? Carros spanjorska äter rostat bröd med socker på:s. Jag kommer gå hungrig i Spanien. hjälp!
.
Snart är det val, är jag den enda som tycker att det kommer bli sjukt spännande??!!!
adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0