snark..

pic.


She has IT


Gillar verkligen kate bosworth´s stil. Hon gör det klassiska mycket snyggt. Love her.


nystädat

Japp, här sitter jag på nystädade golvet och lyssnar på musik. Riskudde över axlarna och påbörjad blodförgiftning i handleden. Axlarna mår inte direkt bra av att jag sitter här på golvet heller. Lite nytta har man iaf gjort idag när jag tog tag i städningen. Igår fick jag ingenting gjort, spenderade dagen på vårdcentralen i väntan på att få träffa läkare. Fick utskrivet lite antibiotika så om några dagar ska nog infektionen vara över:)

Lägger in några mysiga naturbilder som jag passade på att knäppa i söndags. Kallt men vackert var det. puss

Åh vad jag älskar att blogga….

Här var det länge sedan man skrev. Har haft lite annat att stå i. Det är skolan, jobb, vänner, träning skolan, skolan, skolan och ett fasligt åkande fram och tillbaka till Stockholm. På fredag blir det tredje helgen i rad som jag besöker huvudstaden. Då ska jag, mamma och förhoppningsvis Sandra på modevisning och mingelparty på Café opera. Så kan det gå, spännade... Skulle bara meddela att jag var i livet.. puss


RSS 2.0