promenad på natten


NU TAGGAR VI!!!

PORTUGAL-SPANIEN, vinna eller försvinna!

Morgondagen är dock ännu mer värd att tagga inför!


här var det visst lite dött..

Men har väl inte tid att sitta inne och skriva när det är så vackert väder ute:) Igår var jag och sandra ute och gick med katterna och imorgon ska vi ut och dansa med dem... Det blir utgång ritz imorgon, kommer bli apfulla närvi dricker tre apor..
.

Nu ska jag sitta inne ett tag, låta brännan lägga sig. Är röd som en kräfta efter en dag på stranden. puss hej

MIDSOMMAR!!

glad sådan på er:) Nu ska jag fixa smink och packa sista sakerna, snart sker avfärden mot örebro..

FÖRINTELSEN

Skedde ännu en gång, denna gång förintades min kropp. Och det får man sota för idag.. Men jag tillåter min kropp att förintas många fler kvällar, iaf och kvällen är lika rolig som gårdagen. Uteservering med snygga flickor och dans med snygga människor, kan det bli snyggare? svar: NEJ! skulle bjuda på bilder om jag några hade, jag får istället hävisa till sandras blogg.
.
.
Nu ligger jag på mitt rum, högtalarna spelar lugn och härlig musik. Imorgon är det midsommar, vem drömmer du om midsommarnatten?.. God natt på er, nu blir det sängen för min del, har en del sömn att ta igen:)

nu börjar det likna någonting...

Har äntligen fått ordning på mina sovrutiner. Är vaken till efter tolv och sover till efter tolv. Bättre kan det inte bli. over and out!

ät mig!

Imorgon ska jag ut och dansa! Ta död på de sista bacillerna i min kropp. Nu finns det ingenting som stoppar mig!!PEACE

KLÄNNINGEN

kanske kapar av den och gör den kort, har inte bestämt mig än...

ÄLSKAR HENNE, NU SOM DÅ!!

Mimade till Robyns låt "Electric" när jag gick i nollan. Nu ca 12 år senare är hon fortfarande en favorit!! Jag kan verkligen inte få nog av hennes nya skiva! check it out!

TEKNIK....

Hjälpte mormor med hennes kamera som tydligen alltid strular. Jag lyckades identifiera "problemet". Gick igenom hennes bilder och bilderna varvas med korta videoklipp där man hör mormor: "nej, nu funkar den inte igen" eller "Men det kommer ingen blixt". SLUTA FILMA OCH SLÅ PÅ KAMERAN KANSKE DET FUNKAR!!. hahahaaha
här kontrollerar mormor varför inte blixten går av.................................

minns ni?

Tänkte jag skulle få tumme ur någon  gång. Så idag gjorde jag en prototyp av skissen. En gammal gardin, paketsnöre och tempo resulterade i en sned "klänning"..

fashion lives here

älskar min johan palm:)

vad gör man inte

Fick fin besök i går av Sandra. Blev promenad i vackra Rockhammar, mat och sedan fulla huliganer. Verkligen jättekul att agera chaufför till min bror och hans odrägliga vänner.. haha. Tjat från att bilen startade till de blev avlämnade. Får hoppas att iaf de hade roligt! När jag och Sandra ändå var inne i stan passade vi på att testa MAX´s drive in, en konst i sig, en riktig utmaning som jag tycker att vi fixade galant.
.
.
kommer fashionbilder på sandra sedan........hihi

Fotboll vs Bröllop

Det enda som visas på tv4 och på svt1 är antingen fotboll eller "det kungliga bröllopet". Får jag välja så blir det fotboll. Ikväll England Algeriet, nu är det slovenien-usa. Och däremellan visas "det kungliga bröllopet". Inte så spännande. Undra vad tv4 och svt ska göra när VM och bröllopet är över? Blir det sändningsuppehåll eller repriser av andra avenyn kanske. Vem vet?


Välkomna in i min dunkla boning

Har sitter jag, på sängen jag legat i sedan söndag. Inte jätte fräsch, men det ska det bli ändring på. Ska ta och städa här så fort jag känner mig kry, kanske dra upp rullgardinen också. Men inte Idag, idag ska jag bara bli frisk. Mamma kom precis hem med smärtstillande halstabletter som ho inhandlat på apoteket. Inatt ska jag fan sova.
Kopplade in högtalarna precis, så nu dunkar jag pepp-bli-frisk-musik:) fembot gillas

VILKEN NATT!!

Helt obeskrivligt, en av de VÄRSTA! Käkade alvedon på alvedon, men ingentig hjälpte. Hysteriskt ont i halsen! Gick upp tog mig en bulle, vilket konstigt nog lindrade det värsta några sek. Vatten gjorde ingen nytta, att svälja vatten var i sig en kamp. Konstigt nog. Efter fyra någon gång lyckades jag slumra till, innan det hade jag inte fått en blund i ögonen. Har sovit en stund nu på förmiddagen, äter alvedon regelbundet och det funkar. Nu vill jag bli frisk! Ingen mer sjukblogg, nu vill jag ut i sommarsverige!

men kul

Hela halsen förstörd och allt jag gör är att titta på tv/data. Datorn är mig trogen, när jag mått som sämst har den legat här brevid mig och surrat. Som en katt. NEJ FAN! nu ska jag bli frisk så "vi kan dansa" Sandra:D

KUNDE INTE HA BÖRJAT BÄTTRE..

Varför inte inleda sommarlovet med förstörd hals och feber. Varför inte? Man blir ju inte direkt förvånad.  Jag blir sjuk så fort loven kommer, så fort man andas ut ett par dagar. Jag är aldrig sjuk under skoveckorna och då menar jag verkligen aldrig. Man tillåter sig inte vara sjuk tror jag, men sedan när ett lov kommer slappnar man av och då kommer allt skit. Antar att det bara är att tacka och ta emot.

Har sovit hela dagen och tänker faktiskt fortsätta med det. Just ja, fick brev på posten idag, mitt körkort har kommit!!:D:D

efterlyses..

Gratis städhjälp!! Är så trött på att behöva bilda gångar bland kläderna som ligger utspridda på mitt golv. Rent som smutsigt ligger bara och skräpar. Hur orkar man aldrig städa? Jag är en omöjlig, obotlig slarver. Det värst är när man letar efter någonting. Allting tar tre timmar att hitta, istället för att man skulle lagt allt på rätt ställe från första början. Varför gör man inte bara det? Vad kan det ta 30 sek att hänga in en tröja, istället för att behöva leta i 3 timmar. VARFÖR?
Släcker som mamma mu, så man slipper se skiten. God Natt!!

min räddning!!

salt pastiller så himla najs! ahahahahaha

Har inte tagit mig ur sängen än.

bli aldrig som jag när du blir stor!

aldrig mer.. eller??

Vad hände igår kan man ju fråga sig. INGEN ANING!! Nu vill jag sjunka genom marken och försvinna en stund, iaf tills värsta bakfyllan avstannat. Nu ska jag lyssna på håkan, kanske ta en dusch. Vem vet?

UTGÅNG!

Ikväll ska jag ut och dansa med studenterna!! att man själv inte är student än sket man väl i!! dimman kommer!!!

nu styr vi.

Här ska det bli ordning (vilket det aldrig har varit). Här ska sommarminnena samlas. Bra, många bra sommarminnen!


Börjar med att dra iväg på syrrans skolavslutning. Hon får snart sitt första och jag inledde precis mitt sista.


studenten....

Nej inte idag, men igår var jag med min Sandra:) Vi tog bilen till närmsta håla, där vi träffade ett gäng odrägliga ungdomar. Fick agera fyllechaufför för först gången, aldrig mer säger jag.. hahaha. Efter att jag och sandra dumpat dem drog vi hem till henne för mys på altanen. Ungefär såhär såg det ut.<3

ÄLSKAR ATT VARA CECILIA IDAG!! KÖRKORT!!:D:D

Så himla glad är jag, äntligen har man körkort!!!

ÄLSKAR VÄDRET!!!

Så jävla underbart, de orden beskriver bäst hur jag känner för vädret just nu(:. Älskar det helt enkelt. Igår som sagt så tog jag ledigt och spenderade dagen på altanen. Vilket resulterade i röd baksida. Japp jag passade på att bränna mig lite... Men det lägger sig så snart är jag brun som en...

Nu ska jag dricka ramlösa och kolla på tv. Kom faktiskt precis in från en joggingtur i skogen, så nu förtjänar jag verkligen att slappa. Så jäkla härligt det var ut också, går knappt att beskriva. Ängarna var täckta av nyutslagna hundkex och midsommarblomster. Kände nästan för att ta av mig kläderna och springa naken en stund(precis som i en film), men hejdade mig och sprang istället hem. Slut på mitt orbajsande nu ska jag växa upp.. PUSS


omelett eller spya?


Tog mig lite  ledigt idag, spenderar dagen på altalen(: Solen är verkligen underbar, men jag kan ändå inte låta bli att vara lite avis på resten av familjen som ligger på en strand i Cypern...


RSS 2.0