Peace and Love, vi var där!!

DET SPÅRAR TOTALT!!!

Snart drar vi!!


Helt slut..

Jobbat 9 timmar, trött som ett as. Snart kommer sandra hit, "blir glad"!!


FÖR HAN HAR TAGIT STUNDENTEN!!!:D


Bäst på fest...

Igår var det party och idag slutade jag ettan, efter att haft avslutning i en avloppsstinkande aula. Tack för mig...
<3


SP08B

Glada i hågen drog den smått vilsna bondeklassen till storstan örebro, kliver av bussen och börjar med att gå 3 km fel. Jag skulle inte vilja skylla någon för att vilseleda oss, men jag skulle önska att de som höll i kartan och gick 20 meter framför alla andra kunde ta lite ansvar för incidenten... Jag såg det hela som en sorts uppvärmning, nu hade vi bara lite drygt en mil kvar att vandra. Och i mina ultra bekväma converse skulle ju det inte bli några problem alls...
Här hade vi det bra, Erik käkade mat som ingen annan ville ha, Sara hade börjat ett nytt liv, Marlene planerade hur hon snabbast skulle kunna ta sig därifrån, Diddi var hungrig och jag hade ont i fötterna. Sen kom måsarna störde friden, inte visste vi att vi snart skulle gå vilse igen....




Bilden på en förtvivlad Eriks som precis har insett att han kommer förlora tipspromenaden, den får avsluta dagens inlägg. PEACE

Jobb, jobb

Nästa helg och midsommar helgen är jag upptagen med jobb, jag klagar inte!! pengar rullar in som de ska, det går bra nu:)


Sista dagen, sista taget

Idag hade jag min sista lektion som etta på gymnasiet, spanska och jag fick veta att jag ligger på ett G. TACK FÖR DET!! Nu ska jag ut och traska lite i regnet, kanske att jag tar ett glädje skutt i vattenpölarna med mina Converse vem vet..

Lite så jobbar jag

Idag har varit en bra dag:) Åkte till skolan tidigt, trots att vi hade sovmorgon gick jag till biblioteket och skrev en uppsats om ungernrevolten. "Lite så jobbar jag".. På tal om bra, jag körde lite bil idag:) Egentligen är jag inte riktigt för den där övningskörnings grejen, varför ska jag behöva åka runt med en grön skylt? Kan den inte få vara rosa?.......... Nej nu skojar jag med er, men att övningsköra är inget för mig. Trötta armar, stressat huvud, skakande knän och magsår, ge mig bara ett körkort jag kan väl lära mig köra bil senare i livet!

RSS 2.0