BOOM!

Var nyss inne på sandas blogg, hon hade verkligen lagt in en bomb av inlägg. Och här har det varit dött i två veckor. jag suger på detta..

Här har ni några sköna bilder som jag tog på min 18års fest:) en FEST som sandra hade ordnat i hemlighet:) (Y)
Nu ska jag plugga inför nationella prov i engelska imorgon, till det blir det lite johnossi då.. gnatt


Casa de mi familia


Mi hermana minor

Mi abuela, mi madre, hermana y Tobias.

mis hermanas y mi abuela

mi hermana y mi madre

mi dormitorio

Baños

sala de estar


sala de invitados

Cocina

dormitorio de mi hermana

mi casa, y la casa de Caroline

meh shit

Nu blev jag nervös. Min spanjorska som jag ska besöka i september skrev till mig på msn. Hon är 17 år och heter celia. Jag bara tänker på sandras senaste inlägg på sin blogg, gah..Hoppas allt kommer gå bra.
ska lägga upp lite bilder här som hon kan titta på, så hon får en uppfattning om vad hon ger sig in på:)


HIMLEN BLEV OSKYLDIGT BLÅ

Sitter i vardagsrummet, hela dagen har målnen legat tätt över oss. Men så nu helt plötsligt när jag sitter och lyssnar på ted gärdestad tittar solen fram:) Och himlen är sådär oskyldigt blå:) Jag ska snart iväg till sandra, så fort simeon kommer hem. Tydligen ska vi ta kort, sandra har bestämt det. Så det är väl bara att haka på antar jag. Kommer även att få träffa sandras italjenare, som är boende hos sandra just nu. Stackars italjenare..... PUSS:D

WONDER NAIL

vintage mint, nytt lack. ME LIKE!:)

mi hermana


Imorgon blir det wiii, köttbullar och mys. Blir hemma imorgon med min lilla perla, hon är sjuk och jag är ledig.

Snart..


När jag får tid blir detta mitt projekt. Mamma hittade ett gammalt härligt tygstycket i garderoben, nu är det bara att damma av symaskinen:)(när jag orkar.)

glad påsk.


RSS 2.0