aktiv bloggare som jag är...

En helg har paserat, en helg som jag spenderade i Säfsen. Ont i kroppen efter tuffa dagar i backarna.
Övrigt så är det riktiga pluggveckor som ligger framför fötterna på mig, tacka gud att det är mindre än 2veckor till påsklovet.

ps. jag önskar mig sommar i födelsedagspresent :D


Vart tog min vår vägen?


Lördag, vilken lördag...

Övertexten kan man tolka på två olika sätt, me jag säger inte vilka...
här kommer iaf lite bilder från kvällen hos palle:)




-

Nu ska jag dra mig i kragen och börja plugga historia!!

Vackra blommor pryder våra fönster:)


VÅREN!

...Den gör mig glad, varm och hoppfull om bättre tider:)
Sitter på min säng ock värms av solens vårsken, musiken strömmar från högtalaren.
Snart blir det kaffe och kaka ute pa altanen, om mindre än 1 månad fyller jag år.
Männsikor i mitt liv gör mig glad, jag mår bra:)


Mi hermana


mys och bus framför tvn tillsammans med lillasyster, sov gott!<3


Dumbo vart är du?

Snart bär det av till frövi, skulle försöka fixa filmen dumbo. Men utan lycka har jag sökt...

Idag vare för övrigt örebro med mami, jag köpte ett par leggings(Gah!!). Sen drack vi lite gratis kaffe på parkeringen:) Mums nu ska jag skynda vidare, see you!

Studiedag

Sitter
Sitter hemma hos amanda, hon är i duschen och jag sitter framför datorn och lyssnar på skit musik som amanda har valt. Så kan det vara, lite senare ska vi spela tvspel. Gud vad alla kommer få stryk, jäg äger sönder!! ;D (ödmjuk om det är jag också)

See you!

Söndag igen..

Igår följde jag med mamma, tobbe, perla och aprilia till köping, perla och aprilia skulle få sitt lilla roliga för helgen så det blev ett besök på Mc donalds. Allt gick enligt planerna tills vi skulle åka därifrån, då vi märker att perla har skitit ner sig.. Hon har verkligen en talang för att välja rätt tidpunkt och rätt ställe för att uträtta sina behov.  Det är verkligen en konst i sig att byta blöja i framsätet på en bil..... Mer detaljer vill ni inte ha!!!

SEE YOU!

Ideal?





Hur har vi det med våra ideal egentingen?


Redo för sommar!!!


Cc är tillbaka

Har inte blivi blogg på flera dagar nu, har varken haft orken eller insperationen att skriva. Men nu gör jag det iaf, kom precis hem från skolan, och nu tänkte jag plugga lite. Det är ju så man gör när man går på sam, man går till skolan pluggar, kommer hem från skolan pluggar. Just nu känns det som om det aldrig kommer att ta slut.

Några spännande bilder har jag inte att visa(kameran har varit hos papi), men det betyder inte att det inte har hänt en massa spännade saker den senaste veckan;)


hej

Nu är jag utvilad, i fredags var det som nämt håkan för hela slanten. Trevlig busschaufför, mindre trevliga fans:) Sen igår bar det av till huvudstaden, träffade morbror och hans fru. Fick också se på bilder av min lilla kusin, han var så söt så söt:) Inom kort kommer han till sverige, mycket spännande...

Positiv och hoppfull till våren som jag är inhandlade jag tre nya linnen, en vårjacka och ett pars solglasögon. Nu väntar jag bara på värmen!!!










Mobilkamera hej!!


RSS 2.0