GOTT NYTT JÄVLA ÅR!!

Sandra är här vi taggar med vin och stockholmaren! Om ett par timmar bär det av ut i kylan!(jag kan sätta pengar på att sandra kommer räva)<3  puss


MUSIK

Idag en sväng till Örebro med mamma och min syster sandra:) Några fynd hann vi med innan galna människor med reahysteri tog knäcken på mig. En blå jacka, svart kjol och ett smycke ca pris 320kr. lagom! Det var även nära att både jag och sandra fick med oss skinnbyxor hem. Jag såg dock ut som en raggare och sandra om vi ska vara ärliga så var din liiite tajta… Skinnbyxorna fick iaf stanna kvar på hm. Är det raggarstilen eller extremt tajtstil ni gillar så är det bara ni åker dit och haffar dem. 200kr och jag tror inte ni behöver ha någon brådska, det lär inte försvinna i först taget… Nu sitter jag nere i min källarhåla och har precis kopplat in de nya högtalarna. Och nu kan jag inte fatta hur jag har klarat mig med bara högtalarna på min bärbara i ett helt år. Nu ska jag ösa. puss






JULEN ÄR ÖVER NU ELLER?

Efter en tripp till sälen, en bil i diket, julfirande på ”hemmaplan”, ytterligare en bil i diket och massa mat återvänder jag nu till bloggen. Sälen var nice. Några timmar i backen blev det och sen mys med kusiner i stugan. 

Min julstädning var fin i nästan ett dygn. Tills mitt rum blev invaderat av alla klappar. En snäll CC är nu högtalare, lampor, koppar, pengar, godis, körkort och glas rikare. Mycket blev det, några kilon kanske vi också kan tillägga på listan..

Igår var det mys med sandra. För att idag vakna upp 07.00 pölsa sig iväg till jobbet genom snödrivorna. Nu ska jag spela facebook. Puss och god fortsättning.


back before you know it..

Drar till sälen nu några dagar. Om jag inte fryser fast är jag tillbaka lagom till jul:) Nu måste jag packa klart. Frågan är bara hur sjutton man ska klara sig utan datorn? kan bli tufft. puss

yesterday party


ego, blev nästan inga bilder på själva festligheterna...

Sandra har skrivit en fin beskrivning av kvällen(sandralii.blogg.se). Hon fick med de viktigaste detaljerna. En grej hon kanske glömde nämna var vårt hysteriska bråk om garderoblappen. Lappen som jag såga att sandra tog emot och tog hand om. När sandra väl skulle hänga in sin väska var lappen borta. Jag blev tokig på sandra som sa att hon gav mig lappen inne vid toan. Tvärsäkert och en aning frustrerad svarar jag tvärsäkert: SANDRA JAG HAR INTE LAPPEN! JAG HAR ALDRIG HAFT DEN, DU TOG JU EMOT DEN!(kan ha kläckt ur mig några svordomar också.) Jag var helt tvärsäker på min sak och när bad mig kolla igenom min väska noga kollade jag lite snabbt och försökte försäkra henne på att hon hade den. Tjejen i garderoben hade koll, hon hittade våra jackor och hängde de på en annan plats. Den här gången tog jag lappen, jag öppnar det "säkra facket" på min väska för att lägga ner lappen. Tror ni inte att den andra lappen ligger i det "säkra facket". Jo så ordningsam hade jag varit, men synd bara att jag glömde bort det... hahaha puss


typ så här roligt har jag..

ja. ni fattar.. the city nu. puss


ööh.

Jag satte mig ner, öppnade matteboken och inom 5 minuter var den stängd igen. Ska man inte bli smartare av att plugga? Efter alla mina försök att lösa olika tal gav jag upp, efter alla misslyckanden känner jag mig nu dummare än jag gjorde innan jag öppnade boken. Värdelöst, morgondagens prov lär inte direkt hamna på min lista över topprestationer. Får skylla på att jag denna vecka ligger efter med en hel natts sömn, låg vaken en hel natt, utan att göra annat än att bara försöka somna. Nej nu ska jag titta på tv, puss.


äventyr väntar..

..Mer säger jag inte.
Nu ska jag plugga sönder naturkunskapen, eller iaf läsa igenom mina papper. puss


livet leker(:

Allt känns mer eller mindre riktigt bra just nu, visst är det mycket plugg kvar innan skolan är över och mycket som ska fixas innan julen. Men det känns som man kan ta det med ro, jag har saker att se framemot vilket gör allt mycket lättare. Ikväll ska jag plugga naturkunskap och imorgon ska jag sova ut. Örebroresa väntar imorgon med mamma, vore skönt om jag kunde hitta lite julklappar och inte bara grejer till mitt rum. Känns som om det kommer bli riktigt roligt att julhandla, detta är första året som jag har jobbat och första året som jag på riktigt har pengar till julklappar. Pengar som jag med nöje kommer att spendera på mig och andra<3:D puss på livet


RSS 2.0