Sandra ta vem du vill...

bara jag får ta steve så är jag nöjd, hans hår!!! kan bara inte få nog!
,

tror visst att det regnar.

Klockan 18 hämtar jag sandra från stationen i frövi. Så lilla sandra inte ska behöva gå i regnet, ni vet, katter gillar inte vatten.

igen?

hur tänkte du nu gud? varför? så fel

träningsverk

ja, träningsverk i bröstkorgen av all hosta. Skulle inte förvåna mig om ett revben eller två hoppade av snart! Lite mer hostmedicin så är jag snart uppe och dansar.

snart 2 år..

Men jag tror fortfarande att du ska vinka till mig från köksfönstret när jag cyklar förbi postlådorna. Du kanske inte vinkar, men jag vet att du finns, att du tittar, att du väntar. Du är älskad och saknad! Gatan blir aldrig den samma utan dig. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Jag fick låna en ängel, för en stund.

Polen hur tankte ni?

Ja, ibland kan man undra. Slar pa tv'n och ser till min forvaning att svenska wallander visas. Ah tänker man da, det här gar ju att titta pa. Man ack sa fel man har, for i Polen kan tydligen ingen lasa och alla utlandska filmer dubbas. KUL! Fast sanningen ar ju att de kan lasa, sa varforihelvetet dubbar de en film? Jag tror bara att de ar lata. En svensk film lixom, wallander, hur bra ar den? vard att dubba? Den ar ju inte dubbad som de svenska barnfilmerna ar, nej det ar som hoglasning, en gubbe sager alla repliker. Ni kan ju bara tanka er vilken bra inlevelse det blir...

Nej nu jävlar!

Nar jag kommer hem ar det hardtraning som galler, star inte ut langre! Nu maste jag verkligen borja ta hand om min kropp. Trott pa att behova kanna mig som en flodhast och det ar bara mitt fel, ingen att skylla pa. Langtar tills jag kommer hem da blir det ut och springa i skogen!

äntligen!!

Har äntligen fått facebook att fungera, nu känner jag mig hel igen:)Vi gick in på ett sjukhus där fanns en internet-automat. Och det datorn laggade inte och jag kunde äntligen registrera mig här i Polen. Liten moment hade jag där :) Oj, nu precis råkade jag ändra inställningar på tangentbordet, jag tror att de som hemma. Fast nu stämmer ju inte markeringarna på knapparna.. kurwa(hora)!! Ja, lite polska har jag lärt mig.

Inte fryser jag inte.

Nu ar det nog ca 25 grader ut, ganska behagligt. Igar tomdes en tiquila-flaska och lite till, vi hade tiquila-party. Jag, lilian och hennes kusin Marek. Lite sliten idag, men inte sa farligt. Imorgon ska vi in till stan och handla, de tjatar om en marknad som jag tydligen maste se. Och jag som ogillar marknade. Eller inte sjalva marknaden, jag ogillar att det ska vara sa sjukt mycket folk. Stressade och giriga manniskor.

Ska strax lagga mig och sova tror jag, vaknar tidigt pga. hettan. Imorgon har jag varit har i en vecka, hemlangtan ar stor. Jag langtar tillbaka till sommarlovet i sverige! Och sa har gud valt att straffa just mig, jag kommer inte in pa min facebook. Alla andra kan logga in, men inte CC. Kommer till nagon javla roadblock och dar tar det stopp. Ganska drygt!
ge mig sverige, NU!

HALLOJ!

Skulle bara meddela att jag lever! Sitter nu i mitt och Lilians sovrum och svettas. Dagarna bestar mycket av att svettas, inte en dag som det har varit under 30grader. Igarkvall var det 34grader 19.00, i skuggan!!! Att aka bil ska vi inte tala om!! Ingen ac och vindarna som kommer av att man oppnar fónstrena de e sa varma att de inte hjalper!!

Nu skriker de dar nere att det finns mat, jag drar! Men nu funkar internet och jag ska fórsóka ta mig in pa facebook lite senare puss pa er!!

HEY APPLE!

Nu har jag bäddar ner mig och snart börja Sex and the city:) Imorgon sitter jag på planet och jag blir alltid lite pirrig av att flyga, men jag gillart. Tar kanske en öl med Jolanta innan vi stiger på:) Kommer sakna min diamant! <3 puss

kul?

så jävla dryg.

Snart åker man..

På torsdag åker jag till Polen med pappa. Ska dricka vodka ur en 33cl burk och kolla på polskt-dubbad film. Visste ni att vissa dubbade filmer i Polen är det endast en människa som dubbar. En människa som läser alla repliker, kan det bli bättre? har gött

RSS 2.0