GAAAH!!

Sista minute köpte jag en biljett till håkan ikväll!!! Inpulsiva cc är i farten:DD:D:D

Håkan på pip i somras:D:D

Hej imorgon är det fredag!!!

Så jävla värt med helg, veckan har varit plugg plugg och mera plugg. Puh idag hade jag spanska prov, imorgon ska jag lämna in historia och skriva geografiprov.. Ska bli skönt med helg, på lördag åker jag med familjen till stockholm. Hälsa på morbor, äta god mat och shopping:D::D

I helgen ska vi städa berit, glöm inte det! vi måste ringa gräsklipparlenart/lenny!!!!!

Talanger

Linda hon har mognat som hon säger och söker nu kärleken via tvprogramet: Den rätte för Rosing. Mycket kan man säga/tycka om henne men ingen kan påstå att tjejen inte har talang iaf!!!!
BEVIS


2009-02-22

Imorgon är det skola, inte allt för taggade. Dem kommade veckorna kommer vara fylda av prov, plugg och skola:S  Jag hoppas att jag ska kunna ta mig tid att göra något roligt också;) eller det ska jag absolut göra!! Dagen har varit plugg plugg och plugg, har ändå massvis kvar att göra.
Pusspuss


Kvällspromenad

Svinkallt var det ute när jag och Sandra bestämde oss för att gå på en promenad genom Frövi. Inte en enda människa så långt ögat nådde, alla sitter inne bakom stängda dörrar och suckar över vintern antar jag. Jag har fått nog jag, GE MIG VÄRME!  Jag vill kunna gå utanför dörren utan att frysa, fika i solen och bara njuta.  Oj det rimmade lite snyggt sådär på sluttampen av mina textrader, god natt allesammans!


Sinamulen med Amanda:)

Gjort lite förändringar här på bloggen, som ni kanske kan se. Det tycks dock inte bli riktigt som jag hade tänkt mig.


Igår var jag på bio med Familjen Ragnarsson, vi såg på Australia en sevärd och bra film. Sen blev det Kinamuren eller sinamulen som servitören sa, Amanda kunde knappt ät då hon var så kissnötig att hon nästan kissade ner sig. Jag hade jätte mysigt tack(:


Ett riktigt sportlov


Vi lämnade sandras hus för att åka till rockhammar...
Mormor: blablablablablablablablablabla..........


Sen bar det av ut på isen:)


Kvällen tillbringade vi i amandas bastu, tillsammans med Amanda:) Pusspusspiss


Mysmedfredag!

Kvällen bjöd på många skartt, jag hade riktigt roligt och sent blev det. Vi lagade mat, sjöng singstar och sen blev det frågesport med temat historia. Hur var det nu med den där trojanska hästen Amanda? hihihihiih
<3





Ge mig fredag!

Idag hade vi samprov, det gick ganska bra tror jag brott och straff var temat.

Imorgon dra jag till frövi för att umgås lite med lite vänner, jag sandra och amanda ska laga lite mat och mysa.



snygg sandra;)

Jag saknar dig!



Den är hemsk som Ingeborg sa, men den säger en hel del.
Drömmar...

Vad ska du göra ikväll?

?

Jag är trött

Melodifestivalen, urk samma skit nytt år. Vart ligger charmen? Man vet ju att sverige inte har en chans, alla jävla länder ska rösta på sina grannar. Nej all hysteri över den här festivalen gör mig galen, om man gillar musiken kan man lika gärna lyssna på låtarna från förra året. Jag antar att det inte kommer vara så jättestor förändring från förra året, allt låter ju likadant. Men vem är jag att tala om melodifestivalen, har ni några frågor bör ni vända er till melodifestivalexperten Erik

Hittade lite gamla bilder!


Grönbo i mitt hjärta :P

Turkiet typ 06?

Jävla tomtar dem var överallt!

Skolavslutning sexan

Basket, observera tjejen i vänstra hörnet som glömde sina matchkläder..

Min karriär som tiggare blev ganska lönsam och lång...

LOL fråga mig inte...

Göteborg

Liseberg

Jag och Carro i Sälen:)

Apa!


Ge mig vår vore roligt:)


Vilken tur vi hade..

Igår blev det inge blogga, ingen dator överhuvudtaget. Jag var helt bortkopplad från den yttrevärlden, ingen telefon och ingen dator. Telia hade packat ihop totalt, hela byn blev helt isolerad. Första tanken jag fick var att det var ett terrorattentat, jag antar att jag inte var den enda som tänkte så..... Varken hemtelefonen eller mobiltelefonen funkade, vi kunde varken ta emot samtal eller ringa samtal. Man märker hur beroende vi är av telefonin och internet, jag menar Simeon höll på att bli galen. Sackaren var utan internet i flera timmar,  men vi överlevde iaf.

Idag är det torsdag vilket betyder att det är fredag imorgon! Yaaahooo!!!

kanonkul!



http://www.spelawipeout.se/
Musiken är nog det bästa med hela grejen.

Mitt rekord ligger på 3175, men jag jobbar på det.


090202

Tack jesus! jag fick G på mitt spanska prov, så nu behöver jag inte vara orolig över det längre. Nu ska jag fortsätta jobba på i samma takt, sen får vi se om det blir en spanienresa snart:)
 
Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem från jobbet, han jobbar över som vaaaanligt. Imorgon ska jag klippa mig, så jag hoppas att han köper hem balsam som han lovat(men man ska aldrig hoppas för mycket). I vanliga fall använder jag inte balsam, men för att underlätta för min frisör har jag lovat att använda det imorgon. Urk, jag gillar det inte!


Nu ska det trimmas:)

SHIT TYP!


Kvalitet



Ikväll kommer Pappa hem från sälen, helgen är snart slut och en ny vecka ska börja.
Det har absolut varit en bra helg, den har inte bara flygit förbi.  I fredags sa det klirr i kassan, när jag och sandra fick betalt för vårt städjobb. Sen har allt bara rullat på, jag har hunnit md att få riktig kvalitetstid med både sandra och amanda. Helgen har varit lugn men ändå fylld av glädje och fart, vi har slappat och skrattat. Så välbehövligt att kunna slappna av, det här var en av de första helgerna på länge jag inte tänkt eller stressat över skolan. Jag är glad:)



Godis i fokus!!!


RSS 2.0