Middag

Kvällens kanske dummaste kommentar kom precis från min lillasyster, hon sa så här; NU SKA JAG TVÄTTA HÄNDERNA I TOAN OCH SEN SKA JAG ALDRIG MER TVÄTTA DOM!!!  Detta skrek hon argt till sin pappa, hon är helt knäpp.. hahaahahaha
                                                        


Kalas:)

Om sådär 5 minuter kommer Mamma köra in på våran uppfart, hon ska köra mig till Tandläkaren i Frövi. Efter det ska jag på kalas, till vilket jag kommer anlända ett antal timmar för sent. Men det får man räkna med när man bor i en håla nästan helt utan kommunikationen...


?

Ibland vet jag inte vad jag ska säga, skriva, göra,  tycka eller tänka. Vad gör man då när man inte har en aning?


Filmkväll

Ikväll blev det komedi efter komedi, vilket bidrog till många skratt.
Tack för trevlligt sällskap grabbar:)

adjö!

Höstlov!

Idag slutade jag vid 13.15 as bra:)
Fler "sluta tidigt dagar" till folket!!

Ikväll blir det middag med delar av familjen, mamma står faktiskt precis nu och surar över köttet. haha! Inget verkar gå hennes väg ikväll, för mycket kött, för lite potatis och galna ungar som skriker. Allt är som vanligt med andra ord :)

Adjö!


Gitarr

Jag spenderade eftermiddagen med mickis, vi spelade gitarr och snackade lite.

Nu är jag nästan helk klar med mitt pm om röda jorden, känns ganska bra med tanke på att jag måste lämna i det på fredag.


Vi ses

Godnatt!

Jag måste inleda detta inlägg med att ursäkta min inte så snygga blogg, jag ska fixa den har bara inte fått tid.

Har precis kommit hem från träningen, 20,00- 22,00 sämsta träningstiderna. Men sandra vart var du?

nej nu ska jag sova, imorgon har jag två lektioner sen ska vi kolla på Troja på eftermiddagen:)

vi ses;)

Måndag

Jaha så en ny vecka, och jag ska dra till bussen om 5 min. Jag hade en trevlig helg, hoppas alla andra hade med:)

Vi ses;)

Saknad

Jag tänker ofta på hur det brukade vara, bara en hälsning på morgonen gav mig ett leende på läpparna. Hon var en sån person Anki, en person som alltid uppmuntrade och spred glädje. En glädje spridare, en sån person som alla borde få ha i sitt liv. Hon var en givmild och underbar människa, varför fick hon inte en chans? Om hon bara fått en chans en chans att kämpa, hon hade gjort det och jag är övertygad om att hon hade klarat de! varför ska det vara så orättvist? Jag tänker och saknar henne varje dag, alla glada galna minnen som finns kvar. Hon gjorde min prao tid till något extra, fick mig trivas och gjore mina två veckor minnesvärda. Jag minns dagarna i norrland, jag är så glad att jag fick följa med och uppleva norrland tillsammans med Anki och hennes Familj. jag kommer aldrig glömma hur lycklig hon var där, hur roligt vi hade det. I år följde jag inte med Familjen pekkala till norrland, dom skulle ju komma hem efter tre veckor och vi skulle kunna träffas då. Carro Mickis och Michael kom hem men inte Anki, jag vill leva med tron att hon fortfarande är kvar i norrland och att hon är lycklig och firar sin semester. Men det är svårt när saknaden blir stor, jag saknar dig och önskar att du var här<3

Anki kommer alltid finnas i mina minnnen, hon är bäst!

Hej

Fick fin besök av Carro:D vi har käkat lite och pratat en hel del. Alltid kul att träffa henne:D 

Jag bord egentingen inte skriva nu jag är lite stressad, ska med en buss till linde som går 17.00.  Ska träffa lite kompisar från klassen och så, sen blir det nog 24.55 bussen hem sen.

vi ses;)

Städar...

Jag vaknade klockan 9.30 svintrött som vanligt, skyndade på med kläder sen var de dax för träning. Sandra svängde förbi så vi tog sällskap till hallen, lite sena ble vi men va fan?! det var ju lördagsmorgon vad tror dom. :P

Nu har jag städat i typ 2 timmar köket, badrummet och hallen, gissa om det fanns mycket att göra. Men nu glänser det, så nu tänker jag vila och käka lite kykling :) 

vi ses;)

ps. tack för igår sandra

FREDAG!!

Härligt ännu en helg knackar på dörren:) nu kan man koppla av, tills söndag kommer, då de där läxorna jag borde jobbat med hela helgen kommer ifatt en. Jag fattar inte jag gör alltid så, väntar in i det sista på att göra läxorna. Och när jag väl gör läxorna ångrar jag att jag inte börjat med det tidigare, fast jag slapp ju iaf göra det då:) Jag måste skriva klart mitt pm om röda jorden, vilket jag gärna bara skulle hoppa över. Men men nu ska jag ha en trevlig helg, tillsammans med nära och kära:)


Blogg design

Efter många minuters arbete med bloggen ser den ut så här, helt på egen hand har jag fixat den så här prydlig.:D vad tycks?

Torsdag

Jag kände redan på morgonen att det här skulle bli en lång dag, med bara jobbiga ämnen på schemat. Men det hela började trots allt ganska bra, jag fick MVG på mitt datakunskaps prov, vilket gjorde mig super glad:D Men glädjen övergick snart till hungersnöd, jo för precis som dom flesta andra dagarna fanns inte frukost på mitt hektiga schema idag heller. Jag vill nog skylla på den uteblivna frukosten, i försvar för den dåliga koncentrationen under förmiddagen:D Och när våran "lilla" spanska lärare inte kom till lektionen blev ingen direkt jätte besviken, det gav mig bara ett bra skäl att ta bussen hem vid 2.

Tanken på att det är torsdag och att det är fredag imorgon gör mig glad, helgen är ju det jag har längtat efter sen i måndags. vi ses;)

Hemma

Nu sitter jag hemma hos far, försöker fundera ut det här med bloggar och hur dom fungerar. FATTAR ingenting, alla dessa siffror och bokstäver gör mig helt förvirrad. Jag orkar inte försöka ändra på något, jag får be amanda "bloggar kungen" om hjälp. vi ses;)

Vad göra?

Ja vad ska man göra när när man är klantig och glömmer bort lösenordet, man skaffar en ny blogg. :D

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0