5 km senare.

Blev lite drygt 5 km i skidspåret idag, trots att jag egentligen absolut inte har tid. Jo ebba, ibland önskar man faktiskt att man kunde plocka ur batterierna ur klockan och tiden skulle stanna. Nu ska jag läsa lite om upplysningstiden och förbereda mig inför den tre timmars långa skrivningen vi har imorgon:)... puss


ungefär så här.



resultatet av dagens fotolektion

kom igen nu tjejer, sista biten, håll ut, ta i!!

Idag var det jag, ebba och några snygga tanter som utövade vattengympa. Vafan man får passa på när det är gratis. Jobbigt var det faktiskt, roligt att göra någonting annorlunda. Gympan avslutades med den så kallade finalen. Ledaren roppar hetsigt ut: Okej tjejer finalen nu, skvätt ner mig! Min första tanke (barn som jag är): ÖS VATTEN NU TJEJER, KOM IGEN! Hinner även bygga upp ett scenario om hur ledaren springer för sitt liv, blöt och jagad av en massa hysteriska tanter. Jag hann dock hejda mig och uppfatta hur alla andra i basängen låg och sprattlade med fötterna vid ytan. kunde ha jävligt konstigt...

Nu ska jag släcka lampan, stänga av datorn och vila ögonen en stund. Imorgon blir de bio med ett gäng heta brudar:) puss


Nyttigt vs onyttigt


Banan och choklad i ugn. Enkelt och gott. Denna banan förtärdes: lördagskväll framför filmen A beautiful mind. idag plugg, imorgon plugg. (värt inlägg)... puss


sommar..


GE MIG VÄRME! termometern visar -20 var eviga dag känns det som. Nu har jag fått nog och vill ha sommar!


black on trash

Prövade mig på en sotning idag. så här kan det bli att se ut då...

måste dock införskaffa mig primer och en riktigt bra svart ögonskugga om detta ska funka.

Idag är sista dagen på mitt jullov. Rutiner kommer tillbaka, vilket jag mår bra av och behöver. Nu har man gått hemma och inte direkt gjort någonting av nytta. Idag har jag surfat runt på moderaternas och socialdemokraternas hemsidor. I hopp om att bota ångesten med att få lite plugg gjort.. VÄLFÄRD IN MY ...... nejdå, det är nyttigt och faktisk ganska intressant. Nu ska jag sluta skriva, kanske ta en dusch och se till att jag har koll på böcker och nycklar innan sängen kallar. Puss


kvällen började på detta vis...

klockan slog tolv, skumpa i ögonen och fotografen slogs ut. Ni som var där vet nog vad jag menar... Ni vet nog bäst....:S puss


JAG LEVER!

Nyår var kul, tills det inte var kul, tills det blev kul igen, tills det blev jävligt konstigt. Så skulle man kunna sammanställa kvällen på ett kort vis. Ärligt så blev det förmycket utav det "goda".. Champagne i ögonen och sen gick det bara utför. Men de stunderna jag minns och vill minnas var riktigt roliga:) Dagen igår var som vanligt en sotardag. Man får sota för sina synder och jag tror att jag inte bara fick sota för mina utan sandras och alla andras med. Men det är kul det. bilder och sådant finns i kameran, har dock inte orkat tagit tag i det än. Men om ja någon gång orkar kanske ni får se dem här... puss

RSS 2.0