Varmt väder, tråkiga kläder

Drömmar om usla betyg får mig att plugga, eller snarare tvingar mig att plugga. Jag antar att det bara är att bita i, en vecka kvar av skolarbeten och sen kommer studentvecka. Jag ser fram emot roliga aktiviteter och fulla studenter. Idag är det söndag, jag njuter av värmen och plågas av pappren.  Du får mig att känna mig rik, fast jag är precis lika fattig som alla andra:) PEACE FUCKERS!


Grattis Granne!


Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Carros födelsedag hurra hurra hurra!!!

Hallelujah!

Nationella prov i matte, redovisning i turism check! Nu har jag bara 2 prov, 2 uppsatser och 2 böcker kvar att läsa innan sommaren. Inget sommarjobb, inga pengar, gud vad jag älskart!


Mys med Oboy, det gillar jag!


Grattis Sandra!!


Det börjar bli dax att växa upp nu!.....

Pepp?

Nepp, men pepp eller inte snart ska vi springa. Sen ska jag hem och tagga inför geografi prov imorgon, sen får jag några lediga dagar:)

Nu är det nära, snart rinner det över...

Man måste bara älska goodiebags!! Idag var klassen på Korsnäs i Frövi, totalt värdelöst studiebesök om det inte hade varit för dem fantastiska goodiebagsen dem delade ut. Jag säger bara ett ord: GAH!! precis så kände jag när jag fick min goodiebag: gah gah gah!!! GAAAAAAAAAAAAAAH!




2 kalas på en söndag...

Ännu ett kalas avverkat, jag har firat 4 födelsedagar inom loppet av 1 vecka. Nej nu har jag firat fördigt, nu dröjer det länge innan det det blir kalas igen. 16 maj om jag inte minns helt fel, då smäller det igen....
Snart tre och redan ett fullfjädrat party-animal!


sunday bloody sunday

                            

Casual friday


då, gah?


Grattis käre mor!!!


hallå där!

Nej nu har jag städat färdigt!
Imorgon fyller min kära mor 40 år så det ska firas, tänkte att det kunde vara lite trevligt om mitt golv kunde vara begåligt tills dess:)

Övrigt så är jag mycket för att sy just nu, här är ett smakprov på min blivande klänning:)


Valborg


Jaha det där var bara en liten teaser på vad kvällen hade att bjuda på, batterierna till kameran dog och resten av bilderna finns i mobilen. Kanske om ni har tur kommer dem upp också..:D

RSS 2.0