förfan nu är jag redo för halloween.. typ

Örebro med Sandra, två nötter.  Jag hittade iaf lite komplement till min halloweenklädsel, vad det blev får ni se senare. Bilder kan jag nästan lova att det blir. Jag är taggad! först blir det jobb 7-16, sen blir det party party!! puss

förra året? LOL


lite udda, men varför inte...

Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men jag klagar inte. Jag gillar påtvingad spontanitet, udda möten och funderingar kring meningen med livet. Idag blir det mys framför min tv, jag tror att jag kommer somna tidigt ikväll.. puss


jag gillar.


jesus?

Vad ska jag vara på halloween, blir tokig på det här. Jag har så himla många bra idéer, så jag kan bara inte bestämma mig. eller inte... puss


min ponny


 sandra kan det där med att fixa en bra bild!:) gillar

stulna bilar och skoldisco

Nyss åkte Aprilia iväg på sitt första skoldisco, tiden har gått fort och ibland känns det som om det var igår jag kammade hennes första lockar. Aja lol! Perla kom precis in på mitt rum med en påse bilar, som hon snott från köket. Nu ska vi mumsa och ha en mysig kväll! puss


HOLA

Igår var det teater och shoppingglädje, alltid lika befriande att få sätta sprätt på pengar. Man mår bra av att unna sig saker! (Snillet spekulerar?…) Ikväll blir det chokladbollar, kaffe, spanska och lite mer spanska. Imorgon har jag nämligen prueba de unidad 1, så jag har verkligen inte tid att sitta här och snacka skit. Nu måste jag lära mig oregelbundna verb i preteritum, imperfekt och perfekt. puss


Cyrano de Bergerac

Idag åkte hela klassen till storstan Örebro, bönder som vi är blev vårt första stopp kinamuren. För det är ju så, när man är i storstan så sällan måste man ju ta varje tillfälle man får och äta på det "bästa" stället. eller? Anledningen till att ett gäng vilsna bönder åkte till Örebro var Cyrano de Bergerac, en enastående teater som just nu spelas på länsteatern i Örebro. Om ni får chansen se den! Jag vill se den igen! Härliga aktörer med spännande karaktärer, glädje. Den var bäst, jag skrattade som häst… Puss


rallydottern


jag var bara tvungen, bild på mig och min pappa<3 ett härligt minne:)

sewing machine

Sen den här klänningen syddes har det inte blivit mycket mer, trots att tyg och symaskin finns. Måste ta tag i det här..


i´m bad


Ligger och tittat på idol i mitt nystädade rum:), älskar verkligen att kunna se mitt golv igen. Men jag säger som sandra en gång sa: vem fan har tid att prioritera städning?!
Jackson tema på idol, själv glömmer jag nog aldrig när Darin körde bad. Där i vardagsrummet dansade jag, 12år och löjligt förälskad i en idol som jag bara sett på tv. puss hej

 


ät.

Här sitter jag blek och trött, så jävla bra att jag är ledig imorgon. Dessvärre har min lillasyster studiedag hon med, jag som hade hoppats på en trevlig dag hemma med lugn och ro. Så mycket för att man hoppas... Imorgon blir det iaf studier av den allra högsta graden, jag vet inte hur många uppsatser och prov som ska vara klara innan lovet.
nej nu väntar ungspannkaka, som serveras minst en gång i veckan i mitt hem. Asså vad är grejen med pannkaka som jag inte har fattat? "här mjöl och mjölk mix, ät". Nej ingen favorit direkt. puss


tapeter och lägenheter.

Marre sken upp som ett barn på julafton när hon fick ett samtal om en lägenhet som skulle bli ledig, jag tror att hon har tjatat om en egen lägenhet sen vi började ettan.. Jag följde med och tittade på lägenheten som nu var bebodd av en ung kille, efter det gick jag och marre iväg för att titta på tapeter(så har kan vi inte bara ha det). Marre du ska bara veta vad som hände efter att du hade gått, vart tog min väska vägen? FÖR PINSAMT!......


lite smått sömning

Om jag hade vaknat nu hade jag sovit i nästan 10timmar, men jag vaknade för fem timmar sedan... Den här helgen har varit toppen, bästa helgen på jag vet inte hur länge. Fredagen spenderade jag med Sandra and only Sandra, idol sent in på natten vilket innebar bäddsoffan för min del. Lördag började med hårsalong, jag fick håret klippt och sen drog vi vidare till min hemort. Där blev det bastu, lite fotboll och sedan for jag och sandra tillbaka till Frövi för att träffa Erik, Palle och Joel. Hemgång skedde vid 05.31, ikväll blir det plugg och vila. Puss

äntligen fredag

Veckorna går fort nu, jag kan tänka mig att om några dagar vaknar jag upp och så är det julafton. Snart är det höstlov vilket ska bli riktigt skönt, visserligen ska jag jobba den helgen men det får gå. Jag måste ju spara pengar till alla resor jag ska göra, i mars hoppas jag på en resa till Polen med skolan och sen blir det en ultimata solresa med sandra(: Längtar! puss

Grubblar till tonerna av lykke li..


 

Having troubles telling how I feel,Words can never make up for what you do,No I'm shy, shy, shy,Couldn't possibly tell you how I mean,But I can dance, dance, dance.....

MEN HEJ...

Nu är jag här och kladdar igen, lyckas aldrig riktigt få ett avslut på min blogg. Idag fick vi tillbaka vårat första matte b prov, gissa vem som fick mvg(: det lär bli höjdpunkten på den här månaden.. Övrigt så igår spelade jag basket och idag blir det nog innebandy med killarn. Aa just, har precis fyllt i lämplighetsansökan till pliktverket. Jag är inte säker på att jag är mest lämpad eller om det överhuvudtaget är något jag vill göra, men nu är det gjort iaf. Hej!

RSS 2.0