jajajajajajajajaja!

en annan ska upp imorgon och jobba. Hatar linde men tack för ikväll. Amanda dig ringer jag! puss!

ZzzZZzzz

Inatt tror jag att jag ska drömma lite om H&M´s nästan slutsålda höstkollektion:)

KOPPEN!

Kokar upp vatten och blandar det med mitt favorit te, kärleks te. I favorit koppen, tillsätter lite av morfars honung, lite mjölk sedan är det mys.

"Ledig"

Just nu: ligger i sängen och tittar på tv. Borde göra: PLUGGA! För alla som inte vet det så betyder ledighet på sam-programet: stanna hemma och plugga istället för att göra det i skolan. jaja, jag fick mig en sovmorgon iaf.
Igår tog jag mig en dusch innan jag hoppade ner i min nybäddade säng. Finns inget bättre än att krypa ner i emellan rena lakan, helst ska lakanen vara gamla och väl använda också:)

Åh nostalgi!

Nu snackar vi bra film! Jag gillar verkligen Toy Story och dess mysiga karaktärer. Kanske får bli ett biobesök, eller två. De tidigare filmerna är verkligen härliga, mysiga och roliga, blandat med allvar. Åh Jag ska nog sätta mig ner och titta igenom de gamla filmerna, länge sedan nu!:):)

Jag kan!

Glömde visst äta lunch idag, så när jag kom hem var det mat som gällde. Letade fram lite kyckling i frysen och sedan lät jag fantasin ta över. En het samba-kyckliggryta blev resultatet, mumma jag är riktigt nöjd.

klockan 08.10

Jag anländer till skolan, som alltid först av alla. Öppnar dörren till ett tomt bibliotek, går förbi hyllorna med dagstidningar, men känner ingen ork för att läsa. Väljer istället en dator, sätter mig ner, loggar in och så hamnar jag här. Just nu sitter jag och öveväger att gå till cafeterian, för som vanligt har jag inte ätit någon frukost. Jag ångrar bittert att jag inte bara slängde ner en macka i väskan, jag hade hunnit. Var faktiskt inte speciellt stressad idag, kanske för att jag hoppade över den tidskrävande, men ack så nödvändiga frukosten. Nu ska jag kila vidare.

tomboy style

Här har vi vinnarna av guldknappen 2010, HOPE. Vi snackar mörka tomboy-kläder på damsidan, jag tycker att det är snyggt.
bilderna kommer från:http://www.hope-sthlm.com/, där hittar ni hela kollektionerna.

6 sept

Hon är ett jävla orginal, gillar allt. Body Talk Pt.2, jag kommer lyssna.


vampyrer suger.


visas nu.

en favorit från mitt tidigare liv som basketnörd. värd.
coach carter

mums.

tar mig ett litet mellanmål innan det bär av för fotboll och därefter kräftfiske. Ser kanske inte mycket ut för ögat, men jag gillart.
avokado + keso.

död fisk.

Sandra överraskade mig med kina till frukost, bättre kunde det inte bli. Nu ska jag titta på satc, innan jag somnar av utmattning. Gårdagen bjöd på rose, dans och kanske en shot förmycket. kanske.
och dessa skor vandrade jag hem i ännu en gång, ömmande hälar och blödande tår. Men jag ger inte upp, jag ska segra.

Örebro, nu!

party on!

RSS 2.0