Jag åker till havet ett par dagar med mami

Kommersakna:

28/07-09

Idag har jag bakat med Oskar(lycklig tjej), först scones till frukost sen bullar till mat..? Nu sitter jag hemma ensam på mitt mörka rum, då taklampan pajade för några dagar sedan.. tittar ut genom mitt fönster och blir lite smått deprimerad när jag ser att löven på körsbärsträdet redan börjat falla... Ska kolla igenom bilderna från söndagen och se om de finns några härliga bilder, som jag kan bjuda på:)


28/07-09

Idag har jag bakat med Oskar(lycklig tjej), först scones till frukost sen bullar till mat..? Nu sitter jag hemma ensam på mitt mörka rum, då taklampan pajade för några dagar sedan.. tittar ut genom mitt fönster och blir lite smått deprimerad när jag ser att löven på körsbärsträdet redan börjat falla... Ska kolla igenom bilderna från söndagen och se om de finns några härliga bilder, som jag kan bjuda på:)


En dag var vi högt uppe på svamp...


Vi åkte upp, jag fick panik, vi åkte ner.

En gång var jag på middag hos Patrik....

 

Mer bilder kanske kommer senar om ni har tur... Nu blire film!!!

BILDER

Har inget att göra ska ordna så ni får lite bilder från min sommar!!! kommer sen:)

LITE DÅLIG AKTIVITET HÄR KANSKE?!?!?!?

Ingenting händer, snart tror jag att jag får ta skiten i egna händer och styra!!! vänta ni bara!!


Snyggt


Att blogga eller att inte blogga, det är frågan...

Jag sover i väntan på bättre väder.

RSS 2.0