idioter, varför finns det inga kvoter?

Dagen började med att min frisör ringer och ställer in min klipptid pga magsjuka. Nu sitter jag här i mitt slitna hår och gnäller. Imorgon förmiddag ska jag på risk 1 och när jag berättade det för min lärare började han också gnälla. åh vad alla ska gnälla! nu ska jag plugga spanska. puss hej

söndag


nu är håret tvättat, imorgon ska det klippas:) Imorgon är det ännu en måndag, vilket betyder att är 4 dagar kvar till fredag:) natti natti

okej, nu får det vara över!

visst kan det vara roligt med snö, men nu begär jag vår! Snart fyller jag myndig och då SKA våren vara här.


GAH!

Jag kan inte fatta det, idag hittade jag mina glasögon som försvann dagarna innan sommarlovet. Åh Jag har letat som en galning! De här glasögonen försvann och mitt andra par satte jag mig på, bara dagar innan resan till peace and love....Gissa om jag var arg?! Men idag är jag GLAD!!

min dag. mycket spännande.............not?

Igår ca 21.00 slog det mig att jag skulle skriva matteprov idag. Det gick, men det var kanske inte direkt en höjdarprestation från min sida.
Efter skolan satt jag kvar och pluggade inför ett ordprov på fredag. Innan jag sedan gick iväg till körskolan. Det var min andra lektion, jag blir fortfarande nervös när jag ska köra för skolan. Får totalt hjärnsläpp och glömmer nästan vart ratten sitter. lite jobbigt att sitta i bilen och svettas i 50min. Jag längtar inte direkt till uppkörningen, jag längtar efter att ha det gjort. Mamma och jag körde lite igenom stan efter min lektion, gjorde de sakerna jag hade gjort på lektionen och allt gick som på räls. jag körde som en KUNG. Nu är det bara 1 månad kvar tills jag blir myndig så det gäller att ligga i.. puss hej!

Jag och min bästa vän


 Du är min energikälla, älskar dig!

bobobibo


De flesta dagarna älskar jag att vara cecilia larsson. idag är bara inte en av dem. sjuk och omotiverad ingen vidare kombo.

..

Vaknar, hör fåglarna kvittra sina vårvisor, tittar på termometern och inser att vi fortfarande är kvar i ryssland.


inte en till!!!!!

Just nu skriver jag två vetenskapliga uppsatser i skolan, den ena om lokalhistoria och den andra om språkhistoria. Ingen höjdare direkt, när man aldrig tycks få min formalia rätt... På riktigt är det så tråkigt att jag skulle kunna kräkas. Nästa vecka ska båda vara klar och duktig som man är har jag inte börjat med lokalhistorian och inte kommit längre en halvvägs med språkhistorian. Asså jag skulle nästa kunna döda för att slippa skriva dessa uppsatser. Och så idag får vi veta att vi nu ska välja ämne för att skriva en essay i engelskan. Inte nog med det, vi fick idag också inleda vårt arbete med den vetenskapliga uppsatsen i samhällskunskap. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ 10 sidor ska den vara på med. är det inte underbar. Jag tror att jag går och lägger mig.


putte jag vill tillbaka till dig.








JÄVLA SNÖ JÄVEL!

Hoppas att det framgår i rubriken att jag hatar snö just nu. Vill inte skriva prata eller se skiten mer! Imorse hade jag tängt trotsa kylan och välja vårjackan med en tjocktröja under. TROR NI DET VAR MÖJLIGT ELLLER? Jag gick med halsduken över hela ansiktet och fick ändå snö i ögonen. åh, jag ville bara lägga mig ner och gråta. Så fort man får lite glimt av våren så kommer snön och lägger sig över. FY FAN!

Nu är det plugg som gäller. Ska försöka skriva ett par uppsatser. SEE YA!

(jackan fick stanna hemma....:()


RSS 2.0