jag är en kanin

Man blir verkligen räddare med åren, som liten är man orädd och nu är jag en fegis. Jag har några aktuella bevis på detta.
1. Som liten åkte jag till tandläkaren utan den minsta oro, idag började jag svettas redan på parkeringen. Visserligen skulle svettningarna kunna ha något med min panik för bilkörning att göra, men det tänkte jag ta i punkt två. Inga hål den här gången men jag tvingades erkänna att jag endast använder tandtråd dagen innan ett tandläkarbesök och dagen efter. Ett erkännande som min tandläkare inte gillade och tydligen gjorde inte mitt tandkött det heller. jajajaja.....
2. Sista av de två punkterna är bilkörning, behöver jag säga annat än panik! Att åka bil på kvällen i snöstorm är fan värre än att åka bil på sommaren, helt klart. Vi ska inte tala om hur jag parkerar, det är en chansning varje gång och hittills har jag chansat rätt. PUH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0